×
  1. Головна
  2. Функціїї веб-сервісу Вчасно
  3. Завантаження документів

Завантаження документів

1. Натисніть кнопку “Завантажити документ” вгорі, у лівій частині сторінки.

Завантажувати документи можете як поодинці, так і декілька одразу.

2. Відкриється вікно налаштування документів:

2.1.Порядок підписання документів:

У цій вкладці ви можете вказати такі варіанти порядку підписання:

- Двосторонні документи 

Двосторонні документи документи, котрі підписуються між двох компаній-контрагентів. Підписання може бути як від одної, так і від обох  сторін (наприклад, акти, рахунки, договори).

- Багатосторонні документи

Багатосторонні документи – це документи, котрі підписуються більше, ніж 2ма компаніям-контрагентам. Наприклад, ТТН.

- Внутрішні документи

Внутрішні документи – це документи, котрі не потребують надсилання зовнішній компанії і підписуються тільки співробітниками вашої компанії. Для внутрішніх документів обов'язково вкажіть у вікні завантаження співробітників, що мають підписати документ.

2.2 Кількість підписантів

У цій вкладці ви можете вказати кількість співробітників, що мають підписати від імені вашої компанії та компанії контрагента.

2.3 Співробітники, що мають підписати документ від імені вашої компанії

Ви можете вказати співробітників, що мають підписати цей документ. Підписання може бути паралельним або почерговим, коли співробітники підписуют документ у певному порядку.

2.4 Співробітники, що мають погодити документ

Внутрішнє погодження – це функціонал, котрий дозволяє отримати підтвердження  відповідальних співробітників, що вони згодні з документом. 

Погодження відбувається без накладення ЕЦП та на будь-якому етапі підписання документу. 

У ньому можуть взяти участь тільки співробітники компанії. Результати не будуть доступні вашому контрагенту.

2.5 Доступ співробітників до документів

Ви можете надати можливість перегляду документів певним співробітникам. 

2.6 Ярлики

Позначки для документа, за допомогою котрих ви можете групувати  та зручно шукати документи за будь-якою ознакою (напр. назва відділу, тип документу і т.і.) Ярлики схожі на папки, різниця лише в тому, що у кожного документа може бути необмежена кількість ярликів.

2.7 Звідки завантажити документ:

- З комп'ютера

- З Google Диск

Для зручності, ви можете зберегти в архіві декілька документів та завантажити їх одним файлом.

Завантажені документи з’являться на сторінці переліку документів.